Monday, August 8, 2011

It just a DUGAAN for me .

Sometimes aku tak pernah nak semua ni jadi tapi semua ni dah ditentukan oleh Allah . So, aku just kena redha dan banyakkan bersabar . Aku tahu aku tak kuat tapi walau macam mana pun aku terpaksa juga hadapi semua ni . Aku tahu dengan nangis aku akan rasa puas tapi sekarang ni aku dah penat menangis . Aku dah tak larat nak hidup dekat dunia ni aku rasa macam nak mati . Aku dah tak boleh terima semua dugaan ini : ( Aku nak sangat kebahagiaan datang macam dulu. Aku nak tengok aku gelak ketawa, aku buat lawak, aku nak aku yang dulu . Sekarang ni aku hanya mampu berpura pura sahaja . Semua gelak tawa, senyuman aku hanyalah untuk menyedapkan pemandangan orang sahaja. Keikhlasan tu semua dah hilang sejak aku tinggalkan kau . Aku akan sentiasa menyesal sampai bila bila . Aku lupa yang kau adalah kebahagiaan aku dekat dunia . Aku lupa yang kau lah penyeri hidup aku . Aku lupa macam macam tentang kau . Aku bodoh sebab tinggalkan kau . Dah takda guna aku menyesal sebab kau takkan balik dekat aku lagi :'( Aku dah penat macam ni aku nak mati !

No comments:

Post a Comment